Дата и час: 20 Окт 2018, 18:49

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2012, 16:24 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 17 Апр 2010, 14:35
Мнения: 168
Местоположение: София
Здравейте.

Става въпрос за Honda Hornet, но предполагам че може да се има предвид и за всички други мотори с по-вече от един карбуратор :mrgreen:

В менюъла пише, че карбуратор 3 се взема за базов при синхрона. Обаче... слагам уредите и меря вакуум - разликата между 3 и 4 карбуратор е еди-какви-си-стойности. Вакуума се изравнява с болта за синхрон, но този болт изравнява синхрона между двата карба... искам да кажа, че няма болт за промяна на вакуума на 4-ти карб за да го направя като на 3-ти. А при синхрона на двата, не знам дали увеличавам 4-ти за да го изравня с 3-ти... логически, съотношението на единя спрямо другия е обратно пропорционално - увеличаваш 3, като в същото време намаляваш 4-ти и обратно... При това положение какво се има предвид с това - базов карб за синхрон?!

Същото е с двете двойки - как да разбера дали намалявам 1/2 за да ги изравня с 3/4 или увеличавам 3/4 за да ги докарам на нивото на 1/2...

От това, базов карб, предполагам, че при синхрона на карбовете само 3-ти не променя стойностите си при въртене на болтовете. Така всички биха се изравнили с него при реглаж. От втората двойка (3/4) ще се регулира само 4-ти карб. Също така от двеете двойки ще се променя 1/2 спрямо 3/4 (ако трети е базов). Тук се появява въпроса, защо е даден в секцията за синхрон, в менюъла, ако е с непроменливи стойности? - за инфо или са имали друго предвид...

Поздрави,
Ники


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2012, 16:41 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 13 Яну 2012, 16:23
Мнения: 160
Привет :) . Трябва ти ето този човек :http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=11&t=16587&p=163628&hilit=%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%85%D1%80%D0%BE%D0%BD+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80#p163628

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2012, 18:00 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 17 Апр 2010, 14:35
Мнения: 168
Местоположение: София
Благодаря за предложението, но не ми е необходим синхрон. Синхронизирах си мотора преди месец :mrgreen:

Въпроса ми е по-скоро теоретичен защо е даден като базов този карб? В менюала, в секцията за карбовете няма нищо по специфично в описанието на действието и устройството на 3-ти карб спрямо другите... А щом е даден за основа, това означава, че при корекция на горивна смес, вакуум и всичко, което се прави по карбовете, трябва да започва от него...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2012, 20:57 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 13 Яну 2012, 16:23
Мнения: 160
Разбрах какво ти трябва, и предположих, че човека няма да откаже да ти отговори на въпроса, стига да може :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2012, 00:09 
Offline
Сержант
Сержант

Регистриран на: 10 Мар 2004, 00:50
Мнения: 106
Съвсем теоретично, ако се загледаш как са свързани 1 и 2, 3 и 4 и съответно 1/2 и 3/4 помежду си, ще можеш и сам да си отговориш на въпроса. Когато затвориш газта, и дроселите за затварят, до определно ниво, което се регулира от винта за регулиране оборотите на празен ход. Този винт/стопер е към 3ти карбуратор, съответно 4 е свързан към 3ти, 1ви и 2ри са свързани помежду си, и двоката 1/2 отново е към 3ти. Звучи несвързано, но ако имаш карбураторите, или дроселите в ръцете ще разбереш за какво говоря.
При реглажа, за това се взема 3ти за база, понеже от винтовете за реглаж се регулират дроселите на 1,2 и 4, а 3ти остава неподвижен. На практика е важно да се знае, че 1ви и 2ри се изравняват. Отделно се изравняват 3ти и 4ти, и след това двойките 1/2 и 3/4 помежду си. На практика няма базов, важното е да са равни вакуумите.

След като ти прочетох отново поста, ми се струва че не разбираш основното - какви са тези вакууми които се изравяняват при синхрона. При работа на място и затворена газ, дроселните клапи на 4те карбуратора са почти затворени, с лек процеп за да навлиза въздух. Съответно след дроселите, двигателя смуче въздух през много малък процеп и се образува вакуум в смукателия порт. Точно тези вакууми се изравняват като се регулира минималното отваряне на всеки дросел. При реглажа, не регулираш вакуума на конкретен карбуратор/цилиндър, ами регулираш отварянето на един дросел спрямо друг, докато се изравнят стойностите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com