По-хубаво късно ,от колкото никога.
Та дойде най-накрая време и аз да открия сезона!!
На практика ремонта не беше сложен ,но тъикато ходех на училище можех да работя по мотора само събота и неделя,понякога и тогава неможех и се случваше по 2-3 седмици да не виждам моторчето си.
Всичко на всичко смених лагерите на предната джанта .Старите бяха станали на сол. Шлаифах входния колектор на карборатора защото дърпаше въздох.Сложих чисто нови сегменти,нова бобина,реших проблема със течовете от изходните колектори.Мотора беше разглобен до рамата, китосан,боядисан и зглобен.Накрая се наложи да се смени кранчето за бензин. И последната 1-2 седмици си блъсках главата с манивелата/лоста за скорости не можеше да захапе 1-ва скорост.
Блъсках си главата ,защото предишният собственик беше решил проблема с доста дебела гарнетура която реших ,че няма място там.Но се оказа ,че друк начин няма.
Накрая просто ми се караше 2 не виждах и просто не си поиграх да поправя ел. инсталация ,ами заредих акумолатора.
Даже на снимките може да се види как съм позакрепил маркуча за бензин със изолирбанд само и само да покарам най-накрая.
Сажалявам ,че не направих снимки в процес на работа но нямах апарат.
А на снимките със старата визия на мотора не си лечи колко е олющена старата боя ,ръждите и вдлъбнатините.
[URL=http://img69.imageshack.us/my.php?image=jul0528ab8.jpg][IMG]http://img69
По-късноще сложа новите снимки
[/url]