Дата и час: 13 Дек 2019, 06:50

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Yamaha MT
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2019, 08:34 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2019, 11:32
Мнения: 8
Здравейте хора.

Още една тема за нейкед байкове - споделете мнение за Ямаха като марка и по-специално за МТ серията.

Ще съм благодарен на всяко мнение, свързано както с добрите, така и с лошите страни на марката и на серията.

Поздрави и успешен остатък от седмицата


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Yamaha MT
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2019, 09:48 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2003, 11:04
Мнения: 1172
Местоположение: София
Аз вече малко съм ги поизтървал, но новите МТ-та са тези дву- и три-цилиндровите, нали? Или говорим за някои от по-старите като МТ-03?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Yamaha MT
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2019, 10:43 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2019, 11:32
Мнения: 8
Интересува ме модела МТ-10, тъй като вчера пробвах един и се оказа безумно удобен.

Това което знам - Ямаха са изклю(ително безпроблемни, надеждни и много здрави машини, в частност МТ-10 е голият вариант на R1, и е пълния японски еквивалент на S1000Rр който пък е голия вариантк на S1000RR.

Дават го, че бил с много плавна газ, много приличен въртящ момент и като цяло много икономичен. На мен не ми прилича на типичния нейкед байк, тъй като доста ми наподобява V-Max, в същото време бил с много добра аеродинамика и обтекаемост при високи скорости, което го правело доста подходящ и за писта и за туринг и за в града.

Все пак - машината си е машина и тъй като тая специално е доста ново издание и най-вероятно доста малко е карана, ме интересува генерално за марката и по-специално за серията МТ, тъй като за БМВ ми споделиха мнението, че без значение какъв е модела или серията, при тях слабо място е електрониката - сензори, датчици, които постоянно се развалят, дават грешки, аларми, тн.

Също така електронното окачване, което е част от рейс моуд-а било доста капризно и чупливо, в същото време много скъпо. Цената на заден амортисьор Олинс с електронно управление варирала между 5 и 6 000 лева, което е абсурдно, поне за мен.

Ямахата от друга страна също има тия модове, но те били предимно насочени към управлението на газта и скоростите и тн.

Та, затова си питам, имат ли ядове, какви са, в какво се изразяват, често наблюдавани ли са, кое дефектира най-често и какви са причините.

Също така - при избор на вече употребявана Ямаха какво да се гледа, за какво да се внимава и прочее.

Предварително благодаря за мненията

Поздрави

Иво


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com