Дата и час: 31 Юли 2014, 08:21

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 98 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 10:42 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 25 Яну 2006, 16:25
Мнения: 2240
Местоположение: София
Понеже все по-често някой хора грам не се усещат и ръсят мозък на богато, при опит равен или по-малък от никакъв ,та реших да пусна следната темичка.Целта е хора които имат някакъв опит с определена марка и модел да кажат меродавно мнение за нея/него.

Та така...
Аз може да се каже ,че почнах с моторите преди да мога да си го позволя (ако ме разбирате)

Пиаджо Чао-много добър мотопед -харчи 1/100 и е практически вечен-ходил съм София -Созопол като малък (за 10ч).Препоръчвам го
Балкан 75-единствената причина да не го оплюя здраво е че е наше ,българско и родно :wink:
Иж 49 -За родину ,за Сталину-Железен Мотор-Буквално-тежи та се кине ,но когато и да му ритнеш манивелата -пали.100% копие на=ДКВ.Комфорт =0 ,дуракоустойчивост =+безкрайност
ДКВ 350-виж по-горе ,но оригинал (не копие)
Аво Спорт-първия ми 4т.мотоциклет -яко забавление и практически много лесен за подръжка-слагахме им бутало от Шкода МБ1000,размера беше 68,4 (ако си спомням вярно).Първия мотор на който истински се забавлявах...
ИФА БК 350-2т.боксер-е такова чудо има :wink: (беше на брат ми,но както се досещате ремонтите бяха за двамата)...най-чупливото нещо на света (От там на татък никога повече 2т.)
БМВ от Войната-нещо което си заслужава да имаш (като хоби)
Кавазаки Z 250- месец ремонти -седмица каране -бахти боклука
Ямаха Вираго 535-не се чупи ,но и не върви,а освен това и не завива -най якото пребиване до сега (И надявам се последно) е като реших ,че освен да си подпръцкваш с него (да се возиш) можеш и да го караш...ТЦ
Дукати Монстър 600-безпроблемна забава
Дукати Монстър 620 и.е.-виж по горе
Дукати Суперспорт 600-много стабилен мотоциклет ,но много малко съм го карал ,че да изкажа меродaвно мнение 8)
Дукати Монстър S2R-ЯААА!
Априлия Хавана-як дизайн и добре движи за 125 кубиков
ПП:Признавам си че малко ме домързя накрая...

_________________
Benelli TNT 1130 / 2004
Ducati Multistrada / 2005
Ducati 999 s / 2006
KTM Duke R / 2011


Последна промяна The Duke на 08 Мар 2007, 11:30, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 11:21 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2006, 17:59
Мнения: 872
Местоположение: Европа
Ами щом се е почнала такава тема, да помогна и аз. Само да добавя, че скутерите няма да ги вкарвам в класацията.
Yamaha SRX 400 - един от най-чаровните мотори според мен. Идеален за града, много малък, но не твърде лек (160ина килограма). Разход от порядъка на 3.5 на 100 с не-много ръчкане. Комфорт - може да се минат 400 километра с него, и няма да умре човек. Прекрасен звук, който го е чувал - знае:)

Yamaha TDM 850 - хубав турист, достатъчна мощност, и предостатъчен въртящ момент. Много удобен, без проблем се минават много километри на ден без да ти паднат бъбреците. Много добра позиция за каране. Разход 5.5 на 100 при нормално юркане и каране до 150. Тази генерация на модела харчи масло, но не много (литър на 6000 километра, което за други модели е направо малко). Сравнително дуракоустойчив, стига да се гледа маслото и да не се кара дълго време с над 200.

Yamaha R1 2005 - Не съм имал личен такъв, но този който карах е просто машина на времето. Е$%# ти ускорението:)

_________________
Изображение
I Do it with Twins


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 11:28 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 20 Окт 2005, 14:28
Мнения: 2139
Местоположение: Русе
Балкан 50 - подари ми го един приятел, който караше "Симсон С 51" и го беше купил от пазара за 20 лв., щото на балканчето имало сложен километраж от Симсон, който струвал 25 лв. Двигателя му беше в насипен вид. Това ми беше първото сблъсване /може да го приемете и буквално/ с двуколесно МПС. След събирането на двигателя и подкарването на мотора установих, че е най - подходящо да се управлява с работни дрехи и обувки с дебели подметки /това щото набързо разказах играта от ритане на манивелата на най - марковите ми обувки тогава - бели китайски кецове със зелени подметки/, а задължителното оборудване включваше освен възможно най - големия набор инструменти и прилично количество конци за бързане и няколко свредла /постоянно чупеше шпонката на маховика, та най - накрая като загубеше центровка отварях капака, намествах маховика, набивах свредлото откъм опашката и чупех това, което стърчеше/. Този мотопед беше отвратителен, но и най - голямата ми гордост. Добре, че го откраднаха.

МЗ 150 Трофи - малеееее, как вървеше. Общо - взето без някакви забележими проблеми до момента, до който спря да работи с включени светлини. Така го и продадох.

АВО Турист - най - дъртото АВО, което съм срещал - 1952 година производство. На капачката на резервоара пишеше АВО, а не Симсон, както на останалите - повод за завист от страна на други мотористи. Изрових го от една плевня на къща в Еленския балкан, докато собственика му гордо обясняваше колко каруци с дърва е изтеглил с него и на кои баири се е катерил. Окаяно състояние - боядисан с баданарка, изкъртени степенки, разбит кожух на задното предаване, ръждив ... Като го изкарах от плевнята проверих маслото - имаше - и му налях бензин. На третото ритване запали, покарах го 200 метра, установих, че здраво му чука буталния болт, натоварих го на пикапа и си го закарах в Русе. Щастлив като глупак. След това - реставриране 1:1, смяна на втулката и буталния болт, сегменти от "Шкода" и три лета каране, докато не му пробих буталото. Така го и продадох - с разхвърлян двигател. Сега ме е яд, ама ...

МЗ ЕТЗ 251 - един сезон, около 2500 километра, само масло и бензин.

Ямаха ФЗР 600 - двигателя беше с одухани изпускателни клапани, компресията му варираше от 3,5 до 5,5 атм. Като беше студен паленето му беше комбинация от чист късмет и черна магия. Като запалеше вървеше като бесен. След ремонта всичките цилиндри докараха компресия 9,5, почна да пали от стартер даже :D След това - невероятно безпроблемна екплоатация, даже и масло не гореше.

Хонда Шадоу 750 `83- с разбити основни лагери на двигателя. След ремонта - малко над 10 000 мили без грижи.

Хонда Шадоу 750 `91 - Перфектен за годините си. Никакви проблеми до момента, нисък разход на гориво, още по - нисък - на масло. Доста по - добра динамика и общо пътно поведение от стария.

Ямаха Роуд Стар 1600 `02 - красив, тежък и ... не мога да намеря точната дума, може би "неумолим" ... в смисъл - даже и да изтървеш съединителя на тихи обороти и включена каквато и да е скорост тръгва, без да му се молиш :lol: Врътнах му 8000 км. за три месеца, без да разбера как и кога - доста удобен за дълъг път и скорости до 140, с приличен разход от около 6-6,5/100, разход на масло практически няма - за тоя пробег ми липсват около 200 гр., ама понеже е със сух картер не знам дали съм точен с предположенията си. На практика няма нужда от текущо обслужване - задното предаване е с каиш, има датчик за нивото на маслото в картера, има и ееей такъв голям бензиномер :wink: Не е твърде удобен за града поради габаритите си, ама аз и без това избягвам да карам градско, освен ако не се наложи :wink:

_________________
Ако не бях луд, щях да съм ненормален

www.zmei.bg


Последна промяна ЗМЕЙ на 10 Юли 2007, 15:55, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 12:10 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Яну 2004, 18:09
Мнения: 2075
Местоположение: Sofia
малък като брой матаретки стаж:

начало - Балкан 75 - симпатично моторче, не беше лично мое, бяха го изхвърлили, стегнахме го с един приятел - учехме в "механото' и ни беше голяма тръпка, тогава бях на 16-17, всъщност изкара около година и нещо - решихме да го убием - сипахме му керосин, дигнахме някаква ужасяваща скорост и разтопихме буталото. после ми беше гадно. и се зарекох никога вече да не убивам мотоциклет!!! ....следваше много дълго затишие...

...и дойде баба - Вираго 750 - 81-82г./така и никой не разбра коя/ любим мотор, лесен за ремонти и разглабяне, а му се наложи доста пъти! върви повече от достатъчно за такъв тип машини, много е удобен, е може да се попреправи малко стойката на него, но това е лесно; единствения му хроничен проблем е стартера /и в момента пали с едни странни за незапознат слушател трясъци/; обичам си я много! и е на път да стане много готина!
добавям смешния разход от 4,5 - 5,5 при скорост 90-110; крайцерска скорост от 110 - 120, над нея сблъсъка с вятъра започва да става приключение

...Honda CBR1000F - 92 - за мен една от класиките между туризма и спорта, повече туризъм, разбира се; никакви технически проблеми /да чукам на дървена кратуна/ - вече 4г.само консумативи; комфорт и удобство с достатъчно добра динамика , разкошни за мен технически характеристики; нещото наречено вятър е непознато. ако човек реши да полегне върху него и да кара така, всяка част на тялото изведнъж намира вдлъбнатини и извивки по спойлерите, за чиято необходимост до сега само си се чудил. над 150-160 става дори плашещо комфортно, хи-хи / ама аз с толкова общо взето не карам/. постоянната скорост която гледам да поддържам е около 130-140 - при нея изправен - никаква умора за 7ч.каране. малко поостаряла визия, но и за това съществуват лекове!
основния недостатък - тежък и не дотам поврътлив.
разхода - от 6-6,5 до 7,5 извън града, но може и 9 и 10 и ...

...от мен толкова, засега ...


Последна промяна Чоки на 13 Мар 2007, 15:25, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Моторите
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 12:29 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 08 Юли 2005, 09:28
Мнения: 1744
Местоположение: Sofia
200% съгласен с Дюка.....Трябва и малко да се съобразява човек!!!!!

1. Ява 350-единственната такава, която съм виждал в България с квадратен двигател-някъде 1978 г. беше. Хубави спомени, здрав мотор.
2. Балкан 75-купих го в щайги и го сглобих...От това време ми остана подигравката-Аре, Явка на терен!!! Аааа, аз ще правя мотора в мазето.
3. Иж Спорт 350 - 4 броя, един след друг...Много километри и за спомен, нещо, като тендовагинит :lol: :lol: Баси вибрациите, баси харчлъка! Последния го направих с карбуратор от кросово ЧЗ и вървеше страшно...
4. Yamaha XJ 650 през 1985 год. Купих го на около 1000 км. и за 4 години му навъртях по пътищата родни около 40 000. Баси здравото и прекрасно моторче.
5. Honda Shadow 700. Някакъв Щатски вариант и си спомням, че много вървеше, но я имах много малко и не мога да кажа нищо, в което да бъда сигурен.
6. Yamaha FJ 1100. Карах я 5-6 години и мога да кажа само хубави неща. Изминах доста километри и никъде не ме е оставила или създала проблем. Направих я и я продадох, като кукла. Сега е.. :cry:
7. Yamaha Vmax. Имах я една година и изминах около 1500 км. Само проблеми и набутване на пари. Това беше най-скапания мотор, който съм имал и загубих от него 3000 лв. Закупен от Mr.Bike.
8. GSXR 1100 W. Изминал съм с него около 500 км. и не мога да си позволя да давам мъдри съвети и да ви поучавам. За сега ми допада много.
9. Забравих.... Урал с кош-служебен. Карах го 1.5 год., но такава беше оперативната техника. Освен разхода му от 17/100 други проблеми не съм имал. Въведох ноу-хау :lol: :lol: Някои пасажери ги заключвах за едни тръби в коша. Като докарах първия така, шефовете щяха да припаднат, че съм го прекарал през цяла София така :ozyben:
10. Магна 1100! Страхотна возия, страхотен вървеж, страхотна управляемост. За жалост са известни с проблемите си, а и годините си казаха думата. Правих лагери, но си го карат още....Абе, страхотен мотор за годините си.....

_________________
Щом караш мотор, аз уважавам мотора ти и теб!


Последна промяна OldEasyRider на 08 Мар 2007, 14:03, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 12:43 
Offline
Полковник
Полковник

Регистриран на: 24 Яну 2007, 21:20
Мнения: 1794
Местоположение: с. Алваново, Ескиджумайска околия
Айде и аз да споделя скромния си опит...

МЗ 250: Може и да е добра машина по принцип, но този, който карах беше в ужасно състояние-иначе ако е поддържан мисля, че е доста прилична моторетка

КАВАЗАКИ ГТ 750: Послушайте ме, никога не си купувайте старо кавазаки!!! Трябва поне едно висше, за да го запалиш, въпреки, че мойто е 89 год, модела е от 70-те. Морално остарял! С абонамент за сервиз (за справки сервиза на Киро в Горна баня). Доста е тежичък. В града е кошмар да го караш! Е, има и плюсове-сравнително мощен -80 кс, 4-цилиндров редови, удобен е за дълъг път, мъкне много багаж, с голям резервоар -22 л и приличен разход -5/100. Защо го карам ли? Адски красива машина! Който си пада по ретро мотори ще ме разбере!

ЯМАХА ФЗ 250: Нямам никакви оплаквания!!! Ебаси яката моторетка! Лека, маневрена и ЗДРАВА! Щом издържа на моите 100 кила и идиотско каране няма грешка! Минуси? Не е за мен! Това е мотор за начинаещ или някой, който е 50 кила.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=114176

ДЖИЛЕРА РАНЪР 50 сс: Мразя скутерите, но няма какво да се лъжем, за София по-добро превозно средство от скутера няма! Гори ми доста (около 5/100), но и се ръчка доста! Вдига до 90-100 без проблем!

ЯМАХА В МАКС : Просто брутален! Също закупен от "Мистър Байк" в перфектно състояние!!!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=170570


Последна промяна forry на 07 Сеп 2007, 14:39, променена общо 6 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 13:03 
Offline
Майор
Майор
Аватар

Регистриран на: 24 Яну 2006, 23:07
Мнения: 508
Местоположение: Пазарджик
1.Балкан 50/от първите модели с горни скорости/ - след като го изрових от една изба и го изчистих от греста с която беше консервиран, 3 години каране с един основен ремонт.
2.CZ 125 - много красиво моторче, беше от последните със заводски споилери.След събирането на двигателя, които беше изсипан в един чувал вървя 2 години без отказ.
След тия двата имаше дълга студенска пауза :(
3.Honda VFR400/NC30/ - вървеше доста, но беше адски неудобен/поне за мен/.Затова и си замина след 1месец и 1500км.
4.Honda NT400BROS - за нея само хубави неща, удобна стойка, готина визия, хубав звук, малък разход, само да беше поне 650 кубика :lol:

_________________
почфъм да пишъ и ас нигръмутну


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 13:56 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2005, 00:24
Мнения: 1604
Местоположение: Montreal Qc.
Балкан 75 бахти дзвера (особено ако е на рама от 50цц и особено ако си на 9-10 годинки :twisted: )практически никакви ремонти по двигателя ( понеже беше на 150км.)за останалото ... то си беше събирано от донори и постоянно се променяше .

Ява 250 Една такава , черна - обаятелна с тия огромни шеснайски капли и тия метални предпазители за краката да не вее .Тоя мотор само се караше 8)

Ява 350 Почти същия вид и почти същия коментар само някак скоростите , по точно вилките беха лабави и редовно ги кривях ( масурите с плъзгачите са бахти драмата :mad: )

МЗ 251 с правия калник отзад ( малиииииииииииииии каква бегачка ) само каране и като изключим че въпросната машина бе огъната около едно дърво и се наложи много пластична хирургия + единственият проблем - изгоря съпротивлението на лулата - тоя мотор само се караше , за 2 години му навъртяхме 30000 + км двойна езда с брат ми .

Балкан 250 Ц Машина която сам си направих от нула. Все още работи безотказно .Безсмъртен , повече от един сезон каран без масло в скоростите - без негативни резултати .Първият напълно завършен от мен мотор , много любов и много удоволствие.Все още го пазя.

Ява 350 ТС Тъкмо взех книжка = много изминати километри , много обиколки на страната но и много ядове , все нещо не беше наред но мотора още се кара - някъде .

ЧЗ 35012 волта ... малко по леко от Явата ... иначе нищо по различно като изклзчим фара - вече и нощното каране беще възможно :wink:

Suzuki Intruder 1400 Една несбъдната до край мечта.Твърде малко се задържа при мен тоя мотор за да давам коментари но определено ме кефеше много .

Kawasaki ZZ-R 600Щатска версия - още една несбъдната до край мечта ... с този мотор също се раделих по рано от колкото ми се искаше, но с него си направих рекорда за скорост :halfrobot: Имаше проблем с 3та предавка сичко друго беше на 6.

Yamaha V-Max Come to Papa :twisted: за една година открих само един проблем ... малък му е резервуара ...

_________________
When I'm on the road,no one can stop me !


Последна промяна voltage на 08 Мар 2007, 14:15, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 13:58 
Offline
Генерал-майор
Генерал-майор
Аватар

Регистриран на: 25 Ное 2005, 17:00
Мнения: 3401
Местоположение: София и с. Студена
Ето и моят скромен мотопарк:
1. Балкан 50 - 2 бр., единият чисто нов, купен от мототехника през далечната 1972 г.
2. CZ 175 Sport - 1973 г. нов. Много красив за времето си, с маслена помпа и отделен резервоар за маслото. Макс. скорост 115 км/ч. Никакви проблеми, докато не ми го откраднаха през 1976 г.
3.CZ 250 - два цилиндъра, купих го от панаира в Пловдив с връзки. Не особено успешен модел, но послужи за база на следващите CZ 350, 1977-81.
4. ИЖ 350 Спорт от първата партида с японски чаркове. Не беше лично мой, но го карах само аз 1981-83. Е те такова нещо НЕМА. Прав е Явор.
5. След няколкогодишна пауза /пътувах много и не оставаше време за каране/ през 1988 г - CZ 350 12V. Още първата зима го нарязах в хола, изхвърлих много тенекии и с малко разходи за чаркове от Герике го превърнах в нелош чопър. Продадох го през 1990, за да купя No 6.
6. Yamaha XS 500 А - 50 к.с., макс. скорост 180 км/ч. Купих го за $500 от едно кафене на околовръстното през 1990г. Безотказен и грозен. Карал съм го и при минусови температури, на сняг. Издъхна през 1995 г., три дена след като му сипах масло от "фирмен магазин". Да ги убий, Господ. Двигателят запече на магистралата преди Ихтиман.
7. Kawasaki GPz 1100 I. 1997г. Вариант без спойлери /слава Богу/. Много добро поведение на пътя, сам завиваше. Без особени проблеми, даже електронният блок на инжекциона работеше безотказно. Продадох го през 1999 г., сега съжалявам, защото не можах да го покарам достатъчно.
8. Yamaha XV 1600 Roadstar Silverado - 2005г. Сбъдната мечта за наистина голям мотор, "по мярка". Купих го почти нов, на 3000 км. Сега ми се иска и да го "понагиздя", умерено.
През "паузите" съм карал доста други мотори /даже и едно MZ 150 "Грозалия", което палеше с четири батерии по 1.5 V/, да са живи и здрави приятелите, които имаха повече от един мотор.

_________________
E PLURIBUS UNUM
ISRA № 30445


Последна промяна Fats на 08 Мар 2007, 14:02, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 15:40 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2006, 18:12
Мнения: 1005
Местоположение: София
Балкан 50[/b] 2 бр. от 68 и от 73 година. Разглобявах ги и ги сглобявах за удоволствие
Стела 50 за мъник изкарах 5000 км и се скапаха скоростите и отиде за части подарък
Турист 200
рядък руски модел двигател на тула 200 сс много бавен много харчи и т.н. и даже е паток
Минск 125 1993 ужасен направо нямам думи
Хонда VF750S за сега много ми допада, независимо че е на 20 години, имам с него 200 км. (засега)

_________________
Suzuki DL 1000 V-Strom
skype - hr_filipov


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 15:56 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2007, 15:45
Мнения: 373
Местоположение: Sofia / Sandanski
1. Балкан 50 - разваля се много често, всеки ден трябва да си в масло. Задължително трябва да си носиш инструменти.

2. Минск 125 - доста по добър мотор, но си е руска работа. Т.е. кютук върви малко за кубатурата си.

3. Kawasaki GPZ 500 S - определено се чувсва че е различен от предните "мотори", още нямам много впечатления

_________________
Yamaha YZ400F
Gentoo Ricer
За шофьорите


Последна промяна PoisoneR на 10 Юли 2007, 20:14, променена общо 3 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 18:30 
Offline
Полковник
Полковник
Аватар

Регистриран на: 26 Ное 2005, 14:57
Мнения: 2256
Местоположение: София,България
1. Yamaha XV 400 ( Virago, за японския пазар )- производство 1984 г. -чудесен първи мотор, добра цена, незначитени проблеми с изключение на една мембрана на бензиновото кранче, която излъгахме ;) Стабилен, балансиран, удобен, малък, лек и икономичен мотор. Аз лично го препоръчвам за новаците ;) Дуче, явно прекалено много си карал по крайбрежните серпентини с твойто Вираго, че не ти е завивало... :twisted:

2. Yamaha XT 600 - печален опит ! :( различен тип, много по - нервен двигател, стрес откъм габарити и шум ;) красив, но каран! За мен беше удоволствие и изпитание да шофирам ендурото, но ми коства прекалено много нерви и пари за ремонти.. Днес имам идея да се сдобия с ендуро за града ;) идеална проходимост! ;)

3. Kawasaki Vulcan ( EN) 500 - на това му казват да си седнеш на гъза ;) доста съм доволен - върви изненадващо пъргаво като за такъв малък и бавнооборотен двигател, с ремък е , редовак.. Може би в последното е проблема - на баир V - етата пърпорят на 3-та, аз - 2 -3, 2 - 3.. Едно обаче е ясно - след няколко експеримента, вече знам, че сменям мотора като качвам класа, но не и типа . ;)

Изненадан съм да забележа, че някои от вас са минали през такава " класическа школа " на соцвозилата, които аз никога не съм познавал отблизо! На фона на лъскавите ви машини днес, това изглежда като че ли невероятно ;) Поздравления !

_________________
Изображение
Не е важно колко си голям за една малка мечта. Обратното също е вярно!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 18:35 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2006, 02:33
Мнения: 179
Местоположение: Русе
С тея старите мотори можеш да изкараш 1-2 висши :lol:

1. Иж Планета 2 - Много здрави мотори, сигурно най-стабилния модел на руската мисъл (за Иже). Ако се уцели на мотор всмисъл от първата партида на 66-та говоря, здрави като биволи, теглят, бягат, безотказно. Макс. скорост (с 19 зъбова зъбчатка) - 120/130км/ч, но се получават такива вибрации и чукания от двигателя, сърцето ти раздират. От 7 години на насам не му е правен двигателя, пали от 1-вия път, теглил е в коша 500 кг жито. Никога не ме оставял на пътя. Зацапвал е свещи, но отъркваш в пръста, зачистваш, слагаш и заминаваш да си вършиш работата. Здрави машини определено. Доста удобен за къси разстояние, на дълъг път не съм ходил. Разход:
- соло - 4,5-5 - нормално каране - селско, средна скорост 50-60, с големи ръчки на малките предавки.
- с кош - 6-7,5 - зависи колко е натоварен, и колко газ даваш.
2. Иж Юпитер 5 - Горе-доло впечатления като горните, с изключение, има много гадно чукане (характерно за Юпитерите) в предницата, когато се свиват и отпускат амортисьорите. По-удобен, по-голям, по-висок от Планетата. Повече мощност, маневрен. Вибрациите като при планетата са сведени до минумим, вози меко в дупките, осигурява комфорт.Минусите му са - ако ти се разбута центровка, или нещо ти се скапе в бубините, няма прибиране на един цилиндър, гори много грее, и не върви. Не ме оставял на пътя засега с изключение - бензин.
Като цяло ижетата имат здрави скоростни кутии, здрави късети, планетите са железни откъм колянов вал, юпитерите имат един особен аксиален луфт. Направило ми е впечатление, че на юпитерите 5-ците, инсталация им е на 12В, и фара им отпред свети много силно, осветявя голяма част от пътя и свети доста надалеч, на дълги светлини. Макс. скорост 160км/ч. (19 зъба).
Ако не попаднеш на читаво иже, има да си трошиш главата, хиляди безсънни нощи.

Това е опит натрупан от 10 години насам, засега за нещо по-читаво и уважавано като марка база няма. Все пак съм на 17 и живота е пред мен, един прекрасен ден, моментът ще дойде... ох котьо...

_________________
Ride like the wind...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 18:54 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 08 Сеп 2006, 17:52
Мнения: 387
Местоположение: София
1. Балкан 50 кубици, бях на 11 години и го бутахме по 2 км докато запали, измъкваше му се маркуча за бензина като друсне в някоя дупка, гасне като изгори горивото в карбуратора, и после пак бутане докато се оплезя до асвалта..... обаче беше първи! БЛАГОДАРЯ ТИ ЧИЧО ЧЕ МИ ГО ПОДАРИ!!!!!!
2. Simson 51 - леле радост в къщи, върви като пушка

3. ETZ 251 - нов гъзар в квартала?

3. Suzuki Bandit 400 хвърчи

5. Honda CBR 600f2 ЛЕТИ

СЕГА. Honda CBR 600 f4 - много я обичам ей! (MERSI КОЛЕ!!!!!)

ИСКАМ. CBR 1000 RR fireblade червен! (може и черен или друг цвят и няма да се цупя много)

_________________
Alia omnia


Последна промяна Gencho на 09 Мар 2007, 15:35, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 19:39 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 13 Яну 2006, 00:20
Мнения: 412
Местоположение: 127.0.0.1
Аз ще съм с най-малък опит тука :)

MZ ETZ-251 - първия ми мотор - както вече някой спомена, тоя мотор иска само бензин и масло... Баси, чак ме е яд, че няма за какво да го отворя и да го почовъркам - ей-така ще си го продам, без да знам нищо за него :D

update: след няколко месеца с новия мотор, ето и новите впечатления:
VFR 750 ('88) - Влюбих се в тази машина, пасна ми почти веднага и отговаря максимално на начина ми на каране. Не случайно през годините VFR моделите се считат за "one of the best allrounders", т.е. мултифункционален мотор. Достатъчно удобен за дълъг път, както и сравнително тежък, така че стои стабилно на пътя; но спортните му качества също хич не са за пренебрегване. В града теглото му се усеща, но не е голяма мъка - все пак го карам всеки ден на път за работа :) Също и харчи доста градско, случвало ми се е над 8. В общи линии най-добър е за извънградски преходи със средна или средно висока скорост, където разхода пада под 5. Въртящия момент го имаш навсякъде по оборотите, така че при изпреварване смените на скоростите са по-редки (в общия случай ми е достатъчна една надолу, за да премина от икономично каране към изстрелване напред :) ) Ускорението от 70-80 на 6-та е впечатляващо. Пословично здрави двигатели! Единствения проблем е, че държат цена, и има защо... Това го казвам като човек, готвещ се да купува пак такъв мотор :D

_________________
ИзображениеИзображение
I think, therefore I am not drunk enough.


Последна промяна страшаро на 28 Авг 2008, 15:39, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 20:35 
Offline
Капитан
Капитан
Аватар

Регистриран на: 05 Апр 2004, 14:49
Мнения: 476
Местоположение: sofia
Симсон С51 - Първия ми мотор голям въргал и страшен кеф :shock: ..
Априлия РС 125 1995-Много красив и що годе читав,но ми умаля бързо :)
Сузуки ГСХР 600 2001 - За сега нямам много км с него ..иначе е супер :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 20:57 
Offline
Сержант
Сержант
Аватар

Регистриран на: 21 Фев 2006, 00:20
Мнения: 108
Местоположение: sofia
Вси4ки мотори който се караха до 90г.даже и 2ва редки БАЛКАН75кс3.,А СЛЕД ТОВА , 10 години пауза и отново /запален/.YAMAHA TZR150,SUZUKI нещо си 4опър 400кс3.,KAWASAKI GPX250,KAWASAKI GPZ600,YAMAHA FJ900,SUZUKI GSXR750 и най готиния от вси4ки който съм имал HONDA CBR1000.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2007, 22:00 
Offline
Лейтенант
Лейтенант
Аватар

Регистриран на: 24 Юни 2006, 21:28
Мнения: 244
Местоположение: Видин
Kircho юпитера от къде го взе ако не е тайна :wink:

ще напиша само за тези който съм притежавал лично, иначе имам и наблюдения върху други който съм карал но темата е за тези който са били собствени:

1. 90-те години една вечер дъртия ме зарадва с чудото на руската техника Стела. два дена правя един се воза ама кеф, на даскало с нея ,кеф навякаде с нея, НО повярвайте това нещо не е направено за возене, ако някой иска да се учи да ремонтира може да си купи иначе на никой не го препоръчвам.
2. успоредно със стелата притежавах и друго руско чудо на техниката ИЖ юпитер 5 с кош от първите модели, седеше на село бащами не даваше да го докараме в града щото нямах книжка. бил е държавен на таблиото пишеше 40 000 км а дали беше каран и 500, само беше надписвано за да се изписва гориво :lol: махнах му коша и го карах соло какви моменти сме имали заедно :roll: много здрав не бях му пипал нищо на мен ми издържаше ама на брат ми не успя докато бях в казармата му разказа играта на нищо не приличаше вече .
3. ИЖ Юпитер 5 новия модел взех го на части сглобих го както си беше и запали чудото на не работеше както на мен ми се изкаше, последва второ разглабяне за скорости и му смених и сегментите, но пак куцаше нещо, разглобих го трети път но този път реших всичко ново и така и стана само картерите му бяха негови заработи за чудо и приказ, но неможах да открия стария собственик и го закарах на село не ми се занимаваше да му оправям документите.
4. ЧЗ 350 12 волта най голямата ми грешка за мотор по голем кютук от това немаше беше в оригинален вид на 6000 км и все нещо му трябваше по капризен мотор не бях срещал, неустойчив, едвам вървеше с втори човек какво ли нв му бях правил, КЮТУК, след като ми омръзна да го правя го паркирах до ИЖ-а на село с прекъсващ един цилиндър.
две години карах на тато колата и на приятели мАторите после си купих собствена незнам защо съм избрал кола пред някакъв по свестен мотор. така до номер 5
5. ЗЗР-600 93 год. взех го преди година докаран от италия,а ИЖ-а и ЧЕЗЕ-то продадох ижа замина за Русе чезака за София.

това горе долу ми е скромния опит мога да добавя хонда ЦБ400Н, МЗ150ЕТЗ, хонда ЦБР1000Ф1 но не са били мой а на приятели който ми ги оставяха да се повозвам за което сум безкраино благодарен :wink:

_________________
Kawasaki ZZR-600
North-West Motors http://www.nwmotors.net/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2007, 01:52 
Offline
Подполковник
Подполковник
Аватар

Регистриран на: 15 Дек 2004, 15:52
Мнения: 1095
Местоположение: София
Качих се на мотор за пръв път през 2004 г. по време на курса за А категория. Малко след това си взех единственият ми за сега мотор YAMAHA FJ1200. Докато стигна до него изгледах много мотори, качвах се, пробвах и т.н. Но нито един не ми бе така удобен и комфортен. Не съжалявам за избора си, въпреки всички упреци, които чух в началото, че това не било мотор за начинаещи. Перфектна возия, лесно управление, въпреки габаритите и тежестта му (което му е единствения минус). Може би това, че и аз му подхождам като габарити ми помага ;). Има жестоко ускорение и дори с двама човека и багаж си се кара съвсем човешки и без напрежение със скорости 160-180. До момента проблеми от техническо естество не съм имал - само консумативи и наливане на бензин. В града харчи малко повече, но мисля, че лека намеса по карбураторите ще реши и този проблем. До момента единственият друг мотор, който ме е грабнал така, както FJ-я е Fazer-a. Живот и здраве някой ден сигурно това ще ми е следващия мотор. Евентуално некое Дукати, щото Дюк е обещал по кило ракия за всеки нов член на фен клуба :lol: :lol: :lol:

_________________
Yeahaaaaa!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2007, 02:04 
Offline
Редник
Редник
Аватар

Регистриран на: 15 Май 2006, 16:22
Мнения: 22
Kawasaki KLE 500 - 95г. - :( :( :( много проблеми имаше с тоя мотор и си отиде на 1-вата година
Хонда Африка Туин 750 -93г. Прекрасен мотор. 20 000км за няколко месеца и после замина при добър приятел който го кара още :)
Хонда Варадеро 1000 2001г. - Прекрасна машина....липсваше и 6-та предавка само :)
Хонда Варадеро 1000 2004г. - Най-универсалния мотор за България според мен (вече инжекция и 6 скорости) :)
Ямаха Фейзър 1000 - 2004г. - за сега само на 10 000км - много силен мотор, добра стойка (малко друса по дупките) :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 98 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com